Busca al meu bloc!

diumenge, 15 de novembre del 2009

EL DIA A DIA AMB LA LLUÏSA

DESCRIPCIÓ I APROFUNDIMENT

La classe de la Lluïsa del dia 13 de novembre va començar amb les recitacions de poesies, llegendes i faules dels companys. Vam avaluar-los, i un cop més, van apujar el llistó del nivell de les recitacions. Jo vaig avaluar a en Martí, que va recitar un fragment dels pastorets, posant-se de forma molt profunda en el paper de Satanàs, emfatitzant les pujades del to de veu del personatge, mirant a banda i banda de la classe i gesticulant amb el cos.
No va ser l'únic company que em va agradar com va recitar. L'Eduard i el Toni em van sorprendre gratament, ja que van fer unes recitacions molt ben gesticulades i pronunciades.

Després de les recitacions, vam començar amb el primer debat, que tractava sobre l'escola privada. Un grup, com bé va explicar en Macià, es posava a favor de les escoles privades, donant dades gràfiques i argumentant els aspectes importants d'aquestes; i l'altre grup anava en contra d'aquestes, defensant per tant, les escoles públiques, i argumentant els aspectes positius d'aquesta, com l'economia i la facilitat d'integració que hi ha en aquesta.

L'altre grup que havia de debatre aquell dia, però que per problemes de temps no va poder fer-ho, va haver de redactar un informe sobre el debat. Com va explicar la Lluïsa, havien de seleccionar els aspectes que representaven els punts forts i els punts febles de l'equip avaluat, i ho havien d'entregar un sol informe.

Per acabar la classe, la Lluïsa va fer alguns aclariments sobre el debat, i va donar algunes correccions per als propers debats.

REFLEXIÓ

Tal i com vaig pensar la setmana passada, m'hauré de posar les piles a l'hora d'exposar, ja que hi ha gent molt bona, i jo vull ser un d'ells.
La pronunciació, el to de veu, la gesticulació, ... són aspectes que estic tractant per poder expressar-me millor.
Referint-me als debats, crec que podré fer un bon paper, ja que els meus companys m'han demostrat que no és tan difícil com em pensava, i que fins i tot pot ser divertit tractar temes diversos.