Busca al meu bloc!

divendres, 4 de desembre del 2009

EL DIA A DIA AMB LA LLUÏSA

DESCRIPCIÓ

Aquesta classe de la Lluïsa del dia 30 de novembre va ser només d'una hora, ja que ella i en Xavier Àvila, professor de l'altra assignatura del módul, van decidir repartir les exposicions per grups: la primera hora els del grup B i la segona hora els del grup A.

Els temes que vam tractar aquell dia eren: Parc Natural de Collserola, Girona. Ciutat de llegendes, Sant Boi de Llobregat, Llegendes de tremps i Berga i Terrassa Modernista.

REFLEXIÓ

Aquestes exposicions m'han donat idees per a l'elaboració de la nostra exposició de territori.
Els meus companys estan posant un bon nivell a l'hora de fer les exposicions, tot i que algunes em desagraden, però ja ho diu la dita que no està feta la mel per a la boca de l'ase.

APROFUNDIMENT
M'agradaria destacar l'última presentació citada, de l'Óscar i en Rafael, que van saber utilitzar molts recursos i van ser capaços de captar el nostre interès de forma fàcil i atractiva. Per fer això van crear aquest vídeo que posaven mentre explicaven: