Busca al meu bloc!

diumenge, 27 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi.

Per a mi el bloc de treball personal ha sigut un lloc on poder reflexionar públicament i on he presentat les meves intervencions a les assignatures del mòdul.

Crec que m’he vinculat bastant amb aquest bloc i l’he anat actualitzant consatntment, ja que penso que domino bastant bé les TIC, i això m’ha facilitat la seva actualització constant. A més, he creat “menús” amb enllaços a la part dreta del bloc i un cercador a la part superior per facilitar la cerca d’intervencions al meu bloc personal. També he intentat expressar-me correctament i sense faltes ortogràfiques, i la majoria de textos els he escrit primer a un document Word per corregir les faltes i després l’he enganxat al document de la intervenció. Per fer més dinàmic i entretingut el meu bloc he penjat vídeos i presentacions i he enllaçat altre pàgines d’interès personal, com el bloc de l’A.E. Sant Andreu, una llista de reproducció de Youtube o el meu facebook.

He descobert aplicacions i programes que desconeixia totalment, i que a partir d’ara utilitzaré per futurs treballs o simplement per ús personal.

Una de les intervencions que més m’ha servit ha sigut la redacció de la visita al Cibernàrium, ja que al voler fer una redacció completa, vaig obrir tots els programes web que ens van presentar durant l’exposició, i ara n’utilitzo o tinc pensat utilitzar-ne bastants, com el Picnik,VozMe o Last.fm.
http://davidcortes04.blogspot.com/2009/11/sintesi-dels-continguts-al-arribar-la.html

L’altra intervenció que destacaria és aquesta síntesi, ja que m’ha fet mirar totes les entrades amb l’etiqueta de GITIC i m’ha fet ser conscient de que durant el semestre hem pogut aprendre a moure’ns amb facilitat per aquest entorn, i de ben segur que molts de nosaltres hem aprés nous conceptes i aplicacions.
http://davidcortes04.blogspot.com/2009/12/intervencio-de-sintesi.html