Busca al meu bloc!

dissabte, 26 de desembre del 2009

EL DIA A DIA AMB LA LLUÏSA

DESCRIPCIÓ

A la classe de la Lluïsa del dia 21 de desembre, que com cada dilluns també hi és present en Xavier Àvila, vam acabar amb les exposicions de territori. Les últimes exposicions del grup 1N-B van tractar sobre les Fonts màgiques de Montjuïc, El Penedès, el Parc Güell, Jaume I i les Platges de Tarragona.
Jo vaig haver d'assistir a les exposicions del grup 1N-A, ja que la Irene i jo exposàvem la nostra "historieta" en aquell grup.


REFLEXIÓ

Crec que hem fet un bon paper amb la nostra exposició de territori, ja que la gent reia i se'ls veia atents, cosa que agraïm, ja que el que no volíem era que es fes pesada i la gent no estigués interessada en escoltar-nos.
Un cop acabades les classes de la Lluïsa m'agradaria agrair la atenció que ha tingut per ajudar-nos en el que li era possible i les ganes que se li veuen de fer coses, de participar i fer-nos participar de forma activa i entretinguda.