Busca al meu bloc!

divendres, 4 de desembre del 2009

EL DIA A DIA AMB LA LLUÏSA

DESCRIPCIÓ I APROFUNDIMENT

La classe de la Lluïsa del dia 4 de desembre va començar amb les recitacions de poesies, llegendes i faules dels companys. Vam avaluar-los, i com cada setmana, el llistó de nivell segueix molt alt. Hi han companys que tenen molta facilitat per sortir davant el públic, i és una actitud molt lloable la que tenen alguns davant el públic, ja que sobre actuen i fan recitacions admirables.Vaig avaluar a l'Ariadna, que va recitar molt bé, tot i que l'hora anterior havia estat molt nerviosa perquè, segons ella, no s'ho sabia.
M'agradaria destacar la recitació de la Joana, ja que em va sorprendre fent canvis de veu en els personatges i pronunciant molt clarament, cosa que no m'esperava d'ella.

Després de les recitacions vam seguir amb els debats. Ens va tocar a mi i al meu grup debatre sobre l'obligatorietat d'estudis fins als 18 anys. El meu equip, format per l'Ari, la Irene, la Laura i la Norma ens posàvem en contra d'aquesta obligatorietat, i l'equip contrari a favor.
Pel que em van poder dir els meus companys, el debat va estar bé, i la Lluïsa ens va dir que ens havien sobrat 40 segons. Amb això voldria justificar el bo sabor de boca que em va quedar al acabar el debat.

L'altre grup que havia de debatre aquell dia, va tractar l'ús de les noves tecnologies a les aules. El debat se'm va fer llarg, però alhora interessant.

REFLEXIÓ

Tal i com dic cada setmana, m'hauré de posar les piles a l'hora d'exposar, ja que hi ha gent molt bona, i jo vull ser un d'ells.
La pronunciació, el to de veu, la gesticulació, ... són aspectes que estic tractant per poder expressar-me millor, i que gràcies als meus companys puc tenir exemples en que fixar-me.

M'agradaria agrair públicament que un grup ens canviés el dia del debat, ja que em van haver d'operar de l'espatlla i era del tot impossible que el pogués fer el dia que em tocava.